🚱ÅboX

Ett helt magiskt dygn och helt perfekt att fira min 60-Ă„rsdag pĂ„ 💝

Direkt vi klev ombord pĂ„ M/S Viking Glory igĂ„r skyndade vi att byta om. Vid avgĂ„ng kl 20.00 hade maken bokat bord pĂ„ restaurang Kobba och skaldjursplatĂ„. Milde tid sĂ„ gott 😋

(null)

(null)

Vi satt och Ät ett par timmar och njöt varenda liten stund. Det blev inte sÄ mycket mer, utan vi gick och la oss i vÄr fantastiska hytt med utsikt. Vi satt och tittade ut en stund, men jag lÀt gardinerna vara uppdragna hela natten sÄ nÀr jag vaknade till kunde jag njuta av att se vatten och is.

(null)

Imorse vaknade vi i Ă…bo kl 8 finsk tid. Vi gick upp till restaurang Kobba igen och Ă„t premiumfrukost med cava.

(null)

(null)

(null)
Avocadotoast

Efter frukost gick vi runt lite pĂ„ bĂ„ten, njöt av utsikten och vilade en stund i de sköna sĂ€ngarna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen blev det födelsedagstĂ„rta 🎂 

(null)

Klockan 13 hade vi bokat spa. DĂ€r fick man inte fotografera men jag fuskade lite för vi fick njuta bĂ„de Kobba Klintar och inloppet till Mariehamn.

(null)
Mariehamn 

(null)
Kobba klintar och M/S Grace pĂ„ ingĂ„ng 

(null)
Kustbevakningen 

(null)
Vi struntade i bastun men testade snögrottan. Himla kallt om fötterna 👣 

Otroligt nog var det dax att Àta igen. Vi tog en biff Rydberg i Market


(null)


 sen gick vi och köpte lite vin och choklad i taxfreen innan vi gick till hytten igen och slĂ€ngde upp benen. 

Sonen hĂ€mtade oss vid bĂ„ten och vi Ă„kte till makens jobb för att hĂ€mta yngsta dotterns bil, sĂ„ vi kom hem rĂ€tt sent. Trötta och sĂ„Ă„Ă„ nöjda ❀

TÀnk att det bara Àr fredag idag! IgÄr jobbade vi. Det kÀnns som om vi varit borta lÀngre Àn ett dygn.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0