Husbilslogg 11: Berkinge Bad & Fiskecamp, Lövstabruk

Vi åkte runt tio imorse, handlade lite på vägen och var framme i Berkinge mitt på dagen. Vi har inte gjort många knop och det har varit riktigt skönt! Min onda kropp har fått en bra vila även om jag har oändligt dåligt samvete över att jag förstör makens semester, även om han bedyrar att så inte är fallet.

(null)

(null)

Följde med på en av vovvenaderna. Vi gick bort till restaurangen och entrén till äventyrsbadet. Nu har vi haft turen och fått en kanonplats på Camping-ön och känner oss väldigt privata, men jag gillar verkligen formen på campingen som är en rätt stor camping som inte känns som en stor camping kring Berkingedammen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och så fick jag en påhälsning av en alldeles guldig trollslända 🧚‍♀️

Ett dovt surr

Hon landar på bordet

i guldig glans


(null)  (null)

Duscharna var väl sisådär, men man blev ren iallafall 😝

(null)

En väldigt bra dag, lugn och skön, precis vad jag behövde 💝

(null)

(null)

(null)

(null)
Min utsikt ikväll 🥰

🚎💨 Godnatt världen 🧚‍♀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0