Husbilslogg 12: Berkinge Bad & Fiskecamp, Lövstabruk

En superskön dag vid Berkingedammen. Vi har mest suttit ute, men när det regnade som mest la vi oss i slafarna och vilade.

Stora mörka moln

Regnsmatter på husbilstak

Knyppelpinnar slår


(null)
Vi vill oxå ha frukost ute…

(null)
Morgonhygienen

(null)
Jag satte upp en ny knyppling - Genua

(null)
Maken badade

(null)
(null)
Grannkatten kom över och ville knyppla

Till kvällen gick vi bort till restaurangen, dels för att jag behövde röra på mig men oxå för att äta. Vi har ju inte ätit ute på hela semestern och troligen åker vi hem imorgon så nu unnade vi oss. Imorgon får vi se "vart vindarna bär" 💨 

(null)
Kebabsallad 

(null)

(null)

(null)  
(null)
(null)
(null)
Gott om silverstreckad pärlemor idag

(null)
(null)
(null)
Spännande husgrund på området. Gissar på en lada eftersom det fanns en "uppfart" pa motsatt yttersida, men den har fått förfalla under lång tid  ⬇️ Det växte träd både i och på grunden 

(null)

När vi kom tillbaka till husbilen satte jag mig att knyppla en stund till. Det blev flera timmar för jag förlorade mig i ett meditationstillstånd. Helt plötsligt var klockan halv tio, det var rått ute och nästan hela seglet på Genua var klart ✅ 

(null)

(null)
Fick lite hjälp av "experten"

(null)

(null)

(null)

(null)

☔️🌞 Godnatt världen📍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0