Husbilslogg 4: Hammarstrands camping

Jag hängde med maken på kvällspromenad igår. Inte hela promenaden, bara ner till Indalsälven. 

(null)
(null)
(null)

Medan han fortsatte stannade jag kvar och njöt en stund, sen släpade jag mig upp till servicestugan där jag satt tills han hämtat handduk och tvål 🧼 

(null)  
(null)
En mätare, men vilken?

(null)
Bamse hade lagt sig i min väska när han inte kom upp i sängen ovanför 

Sov supergott inatt men hade förstås värk när jag vaknade. Gårdagen blev i tuffaste laget, ändå blev det färre steg än en vanlig vardag hemma inkl arbete. Försökte stretcha ut så gott det gick och tog en liten promenad på området för att mjuka upp. Vid frukost beslutade vi att stanna kvar i Hammarstrand ett dygn till pga regnet. Det var skönt med en vilodag.

(null)   

(null)  
(null)

Vi har sovit middag, suttit ute under markisen och tittat på utsikten, på eftermiddagen kom knyppeldynan fram liksom det utlovade regnet.

Husbilssemester

Utsikt över Indalsälv

Knyppelpinneklirr


(null)

Och gårdagens haiku som jag fick fila lite på: 

Rovfågelns vingslag 

över mognande åker

Dyker mot bytet


Idag tog vi fram havskräftorna som vi tagit med hemifrån. Int’ går de nån nöd på oss int’

(null)

(null)

Nu känns det som det är dax för sängen 🥱 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0