Husbilslogg 1: Camp Kungsgården

Nynnar på färden

"Följer vägens vita band

mot nya äventyr"


Ställde mig på vågen imorse och fick en glad överraskning! -5kg sen jag började med AIP för knappt tre veckor sen. AIP är ingen bantningsdiet, syftet är att läka en läckande tarm som orsakar autoimmuna sjukdomar och värk, men viktminskning kan vara en trevlig bieffekt. Nu är 5kg inget som syns eller känns, men ändå.

Vi gjorde oss klara i lugn takt och kom iväg strax efter 12. Första stopp Enköping för att köpa lite mat och tanka ⛽️ Sen fortsatte vi till Gävle men där var det fullt på ställplatserna vid ån. Kollade nätet men Högbo Bruk var fullbokat och då tänkte jag att Mackmyras drop-in oxå var det. Camp Kungsgården hade inga superrecencioner så jag ringde, där fanns plats.

(null)

Jag fixade en sommartallrik medan maken gick ut med hundarna 🐾  Sen har vi mest bara slappat. Vädret är trist och jag har svårt att gå, men vi är iallafall på väg 🚎 

(null)
Vattenmelon, bladspenat, rökta räkor och varmrökt lax 🍉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0