Lite Ljusterö-bilder

Vi har haft det bra på Ljusterö. I fredags firade vi svärmor som fyller 70 år imorgon, det var trevligt. Träffade äldsta barnbarnet som jag inte sett på två månader och det var ett kärt återseende. En jättelång kram... och idag skulle vi bada, men jag hade redan varit i och badat så jag kom till badplatsen i shorts... men jag kunde inte låta bli, det såg så kul ut när de andra badade att jag klev i med kläderna på... "Mommo, nej! Måste ta av kläderna!", säger den lille juvelen. Men jag fick bada med honom sen iaf! Påföljden blev att flera klev i med kläderna...



Lite gott och blandat-bilder från våra sköna dagar på Ljusterö:


Pensé och Lobelia i svärmors systers grus på garageuppfarten


Äpple ..................................................... och gula rönnbär...........


Skärgårdens snyggaste utedass ........................ fullmåne över Kårnäs brygga


Körsbärsplockerska ..................................... och delikata körsbär


Gröna Lund ............................................. och ett gyttrigt Slussen med massa olika båtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0