Hemsidan

Jag har ju en eftersatt hemsida...men den har jag jobbat lite med idag.

Först två timmars arbete, handla, fixa lunch och efter det satte jag mig med en predikan till på söndag... den ska handla om Maria, Jesu mor. Lite spännande att fundera kring en 14-årig gravid ogift flicka och hur livet kan ha tett sig för henne. Hon var en tuff brud, onekligen!

När huvudet strejkade gick jag in på min hemsida www.guggelutt.zoomin.se Startade upp den i våras, men har inte haft intresse nog för att göra nåt åt den. Nu fixade jag lite i texterna kring mina djur och laddade upp lite bilder på handarbete. Skulle vilja göra nåt åt designen men det får jag nog be om hjälp med.

Ett roligt mail kom! Vi har gått i mål med insamlade pengar till biblioteket i Kiwalaa, Tanzania! Nu planerar vi en 14-dagars resa dit i juni!!! Jag är väldigt sugen på att följa med ett gäng ikon-målare till Ryssland i juni oxå för att studera ikoner... men om jag kan resa så blir det nog Tanzania med tanke på vad detta projekt kommit att betyda för mig. Och sen ska vi inte glömma knyppel-kurserna i Vadstena... Valen kan bli tuffa... men det är väl tur att det finns back-up-roligheter om jag nu inte kan åka till Afrika!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0