Söndagen

                   

Nöjd med dagen! Sov illa inatt, gillar inte att "stå där framme" men vill inte heller nobba när jag blir tillfrågad. Det är kul att få jobba lite mer ingående med en bibeltext så där när man har tid. Predikan var väl inte så märkvärdig (se föregående inlägg), men den blev uppskattad ändå. Flera verkar gilla mitt "problematiserande" och "diskuterande"... eller så är de bara snälla mot mig. Hur som helst så vill de att jag kommer tillbaka i vår och det tackade jag ja till.

Passade på att handla på Lidl i Hallunda Centrum och sen körde jag hem, bilarna kröp i snöfallet på hemvägen.

Hemmavid satte jag mig att knyppla på "Rädda Barnens symbol" som jag började med för flera veckor sen. Lagade middag åt Janne, Bekki och mig, sen knypplade jag klart.

Bekki är uppe i Centrum och köper pepparkakshus som hon vill att vi pyntar ikväll. Hon och Janne har satt upp granen och lite annat julpynt så nu börjar det likna jul här hemma. Ska ta och fästa trådarna i "Rädda Barnens symbol" innan hon kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0