Ostbricka

Jag avskyr reklam, men rekomenderar gör jag gärna. Har ni vägarna förbi Strängnäs och tycker om ost så gå in på Ostaffären (www.ostaffaren.se) ! Igår var gubben och jag ute och gjorde en massa ärenden, letade våtrumsgolv, handlade, tog ut biljetter på ATG, köpte linnetyg till mitt knypplade klockarband to be mm. Han valde att jobba vidare i duschutrymmet när vi kom hem på kvällen medan jag knypplade. Vi avslutade dagen vid 23-tiden med räkor och ost från Ostaffären...Kornblomst är nog min favorit ändå... men körsbärsosten... och emmentalern... och... men...



Jag hade med mig ost till Dalarna till både grannen R och Lelleplutt, båda uppskattade det. Bilden är från kvällen med Lellelutt. Gubben jobbar i våtutrymmet, fåglarna är ute, ska nog ta ut marsvin och sköldpaddor nu, sen ska jag KNYPPLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0