Vår 17:e bröllopsdag!

Jag har en tendens att glömma, men inte min man... han har kommit ihåg varenda en! Idag tog jag en promenad (det är ju onsdag) medan gubbe och son åkte till soptippen och slängde en hel släpkärra elände från utrensningen igår. När jag kom hem igen bjöd gubben ut mig på fika. Först åkte vi runt till några ställen i Kungens Kurva och köpte en stor adventsstake till köket, en presenning till släpkärran eftersom gubbe och son ska hämta säng ikväll och det regnar, sen en pärm och lite svart papper till mig så jag kan göra klart min frivolitetspärm. Vi avslutade vår turné på Zetas Handelsträdgård. Janne har varit där och fikat tidigare, men det var premiär för mig. Vi tog varsin chokladbakelse med tryffel och kaffe latte... Så fantastiskt gott!


                                                         

Nu har gubben börjat röja i kallförrådet ... och jag måste åtminstone fixa till säckarna som ska till Emmaus (http://www.emmausstockholm.se/Skanka.htm) imorgon. Det ska rensas ut lite kläder, sen ska bokhyllan fixas oxå...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0