Succesiv arbetsupptrappning

...kallas det jag håller på med. Det går inte jättebra, men det går så länge jag får ta det i min takt. Det är ändå ett lyft för självkänslan och det blir bara lättare och lättare att gå i korridorerna. Försöker ta hela livet i lugnt och sakta mak. Idag har sonen fått övningsköra lite efter "jobbinsatsen", vi var och hämtade ut hans pass, jag köpte lite kläder till det stundande bröllopet. När sen sonen åkt för att plugga teori hos syrran gick jag en halvtimme i
skogen med stavarna. Nu har jag oxå gjort rent hos marsvinen och bytt sängkläder... och det känns som det får räcka för idag. Lite knyppling och virkning alt. frivoliteter blir det nog till kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0