I mannens heliga rum

...igår gjorde jag det!!! Ensam!!! Jag gick in på BILTEMA!!! Med bultande hjärta gick jag in i männens heliga rum, som en tjuv om natten... Snabbt ringde jag min man och försökte verka oberörd. Jag fick ta del av de hemliga koderna, sök-datorn, artikelnumren och hyllmärkningarna... och jag hittade både vävlim och tak-väv med hjälp av de hemliga koderna. Men startgasen som jag skulle ha till min egen krånglande bil, den fick jag be om hjälp för att hitta för hur jag än slog i datorn och försökte knäcka den hemliga koden så kom det bara upp att den utgått ur sortimentet. Men en Biltema-kille kunde hitta en startspray utan att knäcka koder i datorn så... jag fick det jag behövde... Den rackarns datorn var säkert maskulin eftersom den förvägrade mig den rätta startgaskoden!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Starkt jobbat!! :-D

2009-09-03 @ 19:46:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0