Spetsad!

Helt inne på min estniska spets! Det är så förbaskat roligt!!! Ska se om jag hinner publicera en bild på mitt nybörjade alster i em. Nu ska jag till jobbet. Igår var jag med på Filtklubben och det var så roligt. Jag älskar verkligen vissa delar i mitt jobb och Filtklubben är en positiv ljuspunkt som ger kraft! Efter jobbet åkt jag hem till en f.d granne och god vän och hjälpte henne komma igång med Facebook... sen övningskörde jag med Sandra på Älvsjös parkering, hon var riktigt duktig! En energigivande dag!

Idag regnar det. Vi får se om det blir nån innehållsförteckning på dagen ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Snurran

tänk att min hjärna alltid kastar om bokstäverna i namnet på klubben, jag får det till flitklubben varenda gång! men det är ju inte så fel det namnet heller på just den klubben! Ha en skön helg! kram

2010-04-16 @ 19:23:25
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Gunilla

Flitklubben är nästan mer träffande än Filt, eftersom de inte stickar så mycket filtar längre, mest tröjor, sockor, mössor, vantar och halsdukar faktiskt!

Kramar

2010-04-17 @ 12:35:34
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0