Käftis och sällis

Klockan tre idag var vi i stan, jag fick garnityret upp-putsat hos tandhygienisten och sen var det tandläkarbesök för hela familjen. Nu ser mina gaddar så bra ut att det räcker med att komma till tandhygienisten en gång om året :O) Men som motprestation rekommenderade hon flourskölj varje dag och det lät ju överkomligt... och jag fick prova ett hon hade... i en 3-liters BAG-IN-BOX! Men det tilltalade ju mitt sinne för humor! Flour-bag-in-box! Oj, vad jag fnittrade... När jag bad att få gå in och fota boxen så gav hon den till mig, raringen! Nu är hela familjen glad och ska använda bag-in-boxen varje dag :D :D :D



Sen krycka sig hem och fixa lite pasta pesto. J och T från Tanzaniagruppen kom på besök, vi skulle prata fonder. I juni hoppas vi kunna åka till Tanzania och få vara med om en invigning av biblioteket i Kiwalaa! Och de raringarna hade med sig krya-rosor till tant Guggelutt. En trevlig kväll med mycket mera snack än bara fonder. Och så kul att SKUTT-are från Spånga vill komma och hälsa på sin trasiga gamla diakonissa!



Nu nattinatti. Imorgon en smärtsam (?) dag. Kiropraktor för kroppen och psykolog för...själen(?)

Och till sist men inte minst, kvällens tips: smuggla inte papegojor ...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha tänk att det finns bag in box för sånt. HAHA! Oj vad jag skratta åt bilden på dig! Haha! Bästa

Puss

2010-02-02 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0