:O/

Jaha... så liggger man här igen ... sömnlös... Trodde jag skulle somna skönt framför TV:n, men nej. Men det har varit en mysig kväll, båda "småttingarna" har varit hemma och vi har tittat på TV och smaskat ostbågar. 2½ män, NCSI, NSCI LA och Red Dragon. Bekki gick och la sig under Red Dragon och Jens åkte iväg för att hämta Sandra...och jag somnade inte. Campar i vardagsrummet eftersom Janne ändå inte är hemma, sover bättre här ... när jag väl somnar. Har ont i kroppen, det är efterdyningar efter kiropraktorns härjningar. Hon hittade ändå lite låsningar att knäcka upp. Det gör inte ett dugg ont när hon knäcker, men det knakar rätt bra och det låter otäckt...skönt efteråt. En sak sa hon dock som jag tänkt på under kvällen. När det knakade i nacken så stack det som tusen nålar i fötterna...hon var lite förvånad över den reaktionen men sa att det berodde på ett överkänsligt nervsystem. Hela jag är visst lite överkänslig f.n...

Nej, dags att slappna av, titta ut på gatlampan och tänka vackra positiva tankar. Imorgon väntar nya äventyr!

                

Kommentarer
Postat av: Emil

Åh Monica kör på old school. Jätte fina båda två. Hur många har du nu? Kram Emil

2010-02-17 @ 11:40:29
Postat av: guggelutt

Hello Emil. Varför kan jag inte läsa din blogg längre? Den är låst... :O(

Jag har några stycken...en, två, tre, fyra, fem, sex, sju...sju stycken om man räknar svalorna för sig och ödlorna tillsammans. Svalorna sitter ju på olika ställen medan ödlorna springer ikapp. Bara djur har jag konstaterat, utom fjädrarna... men det är ju delar av ett djur så att säga..

2010-02-17 @ 12:40:11
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag har mailat till dig...

Du är ju en riktig djurmänniska. Du och Ängla :)

2010-02-28 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0