Home, sweet home

Ungelutt hämtade Guggelutt från sjukan. Gubbelutt hämtade ut en kasse morfin och laxeringsmedel från shopen med gröna skylten så nu kan jag ha partytajm, helgen är räddad. Älsklingarna hade oxå ställt upp en säng i vardagsrummet eftersom trappor inte är att tänka på ännu...

Har blivit lite inspirerad av att gå ner i vikt när jag tittade på Biggest looser... men hoppas verkligen att man kan bli av med lite hud oxå... annars får jag väl åka in till sjukan igen och operera bort lite kanske? Nu när jag fått min jungfrusil kanske jag ska prova att bli sövd oxå. Nej, fy vad trött jag är... ska se om det går att snarka i soffan... i visa lägen krampar jag vid utandning även om jag inte har ont (morfinet), det tyder väl på nån skada i bäckenet...eller en nerv i kläm... men hela diafragman bara vibrerar liksom....skumt.

Kommentarer
Postat av: Ia

Välkommen hem!!!

2010-01-22 @ 08:50:20
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0