Ryggont?

Denna artikel om ryggsmärtor var bra. Men jag är ändå glad att jag ska få komma till både röntgen och MRT den 1 mars. Och om jag förstår det rätt behöver jag inte vara rädd för att "vicka på rumpan" och försöka nå golvet genom att rak i ryggen och böja på knäna komma ner. Det verkar snarare som en bra träning, ryggen går inte av även om det hugger! Jag har bra hjälp i "krokodilerna", men jag är för slö för att orka springa och hämta dem varje gång jag tappar nåt eller vill ha nåt på låg höjd. På med korsetten och rör på sig, tant Guggelutt. Och nya tider hos sjukgymnasten har jag, support hos husläkaren och tid hos kiropraktor! Heja heja!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0