Ungar!

Gissa vem!



En bra dag! Jobbade två timmar, jagade andaktsböcker och fixade med plickplock. Lämnade sen in en film och en engångskamera som vi hittat i bråten och som jag är SÅ nyfiken på.... vad kan det vara för bilder? Vi har kört digitalt länge nu!

Janne ringde när jag var på väg till bilen, han bjöd mig på lunch på Röda Caféet.  Vi har jagat lokal inför hans 50-årsdag länge nu och det är tji omöjligt att få tag i nåt ledigt! Nu har han bestämt sig för en mycket mindre fest med färre människor och den ska vi ha på Röda Caféet. Vi hade tur, det var ledigt, och nu är det bokat och klart! På vägen hem diskuterade vi inbjudningskort och jag kom på idén att fråga hans mamma om hon hade nåt babykort eller så... eftersom min kära make är näst intill omöjlig att fota så kunde ju det vara kul, tänkte jag. Vi hade tur igen...hon var hemma och hon hade foton som jag kunde låna hem och scanna. Vi fikade och snackade skit en stund, sen åkte vi hem och värmde rester från igår.

Kvällen har jag ägnat åt att först göra inbjudningskort, sen brodera på duken. Ska försöka bli klar med lite  halvfärdiga arbeten som jag har nu. Har ju två broderier, båda knyppeldynorna och ett frivolitetskors igång. Plus 3 halvlästa böcker! Måste börja förfärdiga lite sånt där oxå om jag ska rensa i livet ;O) Och nu börjar ju kurserna oxå, knypplingen imorgon och frivoliteterna nästa söndag... och så är jag sugen på en kurs i estnisk spets-stickning!!! Ser urläckert ut! Kul att utveckla stickningen oxå! Vem kan sticka en mouch tex? Inte jag!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Fina bilder på dig och gubben :-) Precis en sån klänning som du har på bilden minns jag från min barndom, jag hade en röd :-)

2010-01-12 @ 18:21:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Gunilla

Jupp, min var röd den oxå! De kanske var poppis? Men det fanns inga färgfoton 1964. Kramis

2010-01-12 @ 21:58:06
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Katarina

=D

Gullisar!



Röda cafét är ju väldigt mysgit, hoppas ni får trevligt!



Tycker mig se tt Justin & Janne är rätt lika som små..

2010-01-12 @ 22:35:15
URL: http://morsaneokay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0