AKKURAT

           

Har "man" haft en trevlig kväll eller har "man". En f.d granne och jag träffades i Slussen och hade måndagsmys på Akkurat på Söder. Min son och hennes mellanson var bästisar så länge de bodde här och de ses fortfarande. Hon och jag håller oxå kontakten med kortare och längre mellanrum, beroende på livets växlingar. Fyra timmar gick fort, sen promenerade vi Götgatan bort och över till Gullmarsplan där vi tog T-banan hem.

Jens och Sandra hade tagit med sig Bamse för att bada och sen lyckats få punktering på en mack... så de kom samtidigt till Hagsätra och kunde hämta upp mig vid T-banan. Bamse hade inte badat... men GRÄVT så han var skitig... nu är han nyduschad och sover gott i sin korg. Monica sover, Bekki röker vattenpipa vid Älvsjöbadet, Janne har åkt till Lågarö och Jens+mupparna spelar TV-spel i TV-rummet... Själv har jag startat en ny blogg. VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: NettAnn

Ha ha han har kanske varit grävling(!!) i sitt tidigare liv.

kram

2010-07-20 @ 00:01:55
URL: http://tigerliljan.webblogg.se/
Postat av: gunilla

Ja, nåt sånt kulle jag tippa på...!

2010-07-20 @ 07:56:26
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0