Ork´ int´ åk´ ti Sanda

Mymy... Effektiva två timmar på jobbet, papper kom iväg, telefonsamtal ringdes, sen åkte jag och handlade i Hagsätra till pippin, hunden och människorna. Mycket glass! När jag kom hem och fixat lunch åt mig, Jens och Sandra somnade jag i vardagsrumssoffan och sov en timme, sen gick jag ner i sängen och sov ett par timmar till. Resten av kvällen tilbringade jag vid TV:n med broderiet... och nu ska jag ramla i bingen igen. Jag hade tänkt åka till Sanda men ja´ ork´ int´....

                  
                   så här ser vargen ut nu... snart ska indianskan börja ta form oxå

Jens åkte iväg och badade på kvällen, han kom hem med en skitig hund. Ska försöka komma ihåg att lägga upp ett bar videor på Bamse när han ägnar sig åt en av sina favvo-sysselsättningar, nämligen att GRÄVA! Jens har skickat ett par på mobilen och jag ska leta efter sladden så jag kan dela med mig av valpens bus.

Och vad är nu detta? Jag älskar alla former av djur, men myror är väl inte favoriten direkt. Det är Monica som fått för sig att de ska ha lite fredagsmys och det kan vi väl bjuda på...


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0