Missmod?

Vill inte riktigt gå över, denna vemodiga känsla. Men men... igår var jag på sommarcafé i Hagsätra, handlade lite, åkte hem och lagade mat åt Bekki och mig. Monica kom hem från jobbet en stund senare. TV, broderi... satt uppe för länge igen, har så mycket tankar och känslor.

Midsommar nalkas, den ser jag fram emot. Lön och sjukpenning kom in på kontot idag så jag kan andas ut en månad till.

Gunilla fick ett svar av Spåkulan:
Din prestationsångest har gjort dig trött och missmodig. Var nöjd med vad du åstadkommit . Resten kommer att gå mycket lättare.

Kommentarer
Postat av: diamondera.blogg.se

Fett ful blogg du har din fegis!!

2010-06-24 @ 13:49:07
URL: http://diamondera.blogg.se/
Postat av: Snurran

Sedär! Spåkulan ljuger aldrig! Glad midsommar och bry dig inte om elaka kommentarer, somliga vet inget om vett och etikett tydligen :-/ kram

2010-06-24 @ 20:28:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0