Besök från Örebro/båtmässa i Stockholm

Gu, va ja e trött idag.... Men igår var första dagen på en vecka som jag var utanför dörren. Janne och jag tog bussen till Älvsjö och gick på båtmässan. Efter nån timme dök våra vänner från Örebro upp och vi gick runt i flera timmar. Min rygg håller ju inte så länge så jag satt i en trappa periodvis för att vila. Det var jätteskönt att komma ut hemifrån dock! Hittade MIN drömbåt, en husbåt, lagom liten med öppna ytor!


                           

Nu har jag stora planer att lämna allt och flytta ut på sjön! Jag har ju faktiskt förarbevis för båt, en bra början!!! Janne hittade sin drömbåt... Marex 370CC!


                            

Det blir nog varken eller, men drömma måste man få göra ... och i drömmen kanske vi åker på seglats i Turkiet! DET går iaf att genomföra när min rygg läkt!

Efter mässan gick vi till vår bästastevän-retaurangen, Sockenplans Thai, åt god mat och pratade. Efteråt gick vi över till Örebroarnas hotell där jag blev läkarundersökt... men C hittade ingen lunginflammation, M kunde dock konstatera att min undertryck (blodtrycket alltså) var lite högt..

Vi åkte kommunalt hem och det gick smidigt. Jag har varit isolerad så länge att jag tycker det är spännande att åka tunnelbana! Haja vilket äventyrligt liv man lever då, när t.o.m buss blir ett äventyr!!! Kröp i koj och somnade lite efter midnatt....

.... idag är jag TRÖTT! Skönt trött!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Jamen det ÄR spännande att åka tunnelbana (säger lantisen..)Kramar <3

2010-03-07 @ 14:15:20
Postat av: Gunilla

Tänker på Täss, hennes motto var "Lev Livet Fullt Ut" ...

2010-03-07 @ 20:14:40
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0