Läkarbesök och lunch

Uh... natriumvärdena inte så bra... nya provtagningar... biverkningar på Flouxen eller fel på binjurarna? Ska testa kortisol oxå på måndag. Sjukskriven några veckor till. Trött som förr...

Sen lunch på Sockenplans Thai med  min "gamla" klasskamrat Su. Vi fortsatte hem till henne, drack thé och pratade vidare till klockan var över 18.00. Jättetrevligt!

Köpte mjölk och ägg på vägen hem så jag kunde göra pannkakor. Bekki hade redan ätit så hon gav sig iväg ut till nån som fyllde år. Monica har åkt till Oslo för att hämta hem sina sista grejor. Janne jobbar till 23.00. Jens och jag sällskapade över middan. Han ska försöka jobba imorgon.

Varför varför varför... tar det aldrig slut? Jag är så trött...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Finaste vän. Jag tänker på dig och skickar dig en stor varm cyberkram. Fast de äkta kramarna är förstås bättre...

2010-03-11 @ 21:49:25
Postat av: Ia

Nu måste vi snart ses...så vi får prata lite förstånd med varann...alla tre ;)

2010-03-12 @ 12:08:55
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0