Företagshälsovården :O)

Lilla Truls hade både kissat och bajsat inne inatt, han visar att han är en "riktig" valp. Måste kolla upp hans mat bättre för jag tycker inte han äter nåt nämvärt ... men han busar, leker, kissar och sover så det är nog bara mamma-oro.



Efter rastning och matning av alla djur så var jag på jobbet halv nio. Mässa och personalmöte, sen hade jag tid hos Previa företagshälsovård med lite tester. Kolesterol, socker och blodtryck var mycket bra, kondition i botten men syreupptagningsförmågan bra vilket visar att jag har en god potential att snabbt få upp konditionen igen. Det kändes kul att det finns positiva saker med min trötta, feta, nergågna kropp oxå.

Ska snart iväg till terapin och sen till ReAgera för nya kurser i mathållning och motivation...och jag är så sugen på att åka ner till Sanda ikväll. Jobbar eftermiddag imorgon, det regnar och Janne är därnere och pysslar inomhus... vi får se vad jag orkar och har råd med (bensin).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0