Fridag?

...inte alls! Janne gick upp i upp i ottan för han hade fått tvättstugetid. Han gick upp och tvättade soffdynor utan att väcka mig. Jag hann upp lagom till han drog ihop dragkedjan på sista kudden och så fick jag hjälpa honom att bära ner dynorna till bilen utanför tvättstugan.

         

Tillbringade några timmar vid datorn och med att packa innan jag åkte till jobbet på em. Vi hade diakonimöte och det tog nästan 3 timmar. Sista timmen fungerade inte min hjärna alls, men jag ser det ändå som en god träning. Jag behöver ju komma in i alla delar av jobbet och det är alltid framtidsplanering inom diakonin. Att sitta och hårdplanera i  2 timmar är tufft så jag får lov att vara nöjd med dagens bravader.

Så hem då, packat hade jag gjort så vi åkte ganska omgående ner till Sanda, Janne och jag. Ragnar med förstås!

      

Nu är vi här. Vi har handlat frukost och slog till på wok-hämtmat till middag. Burit in dynor och mekat ihop hörnbäddsoffan, Ragnar har varit med och burit...han är inte lika rädd att vara ute här som hemma i stan?! Den grå och blåsiga dagen kurar skymning i en fantastisk solnedgång över trädtopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0