Reunion

Su hittade ett gäng gamla AF:are på Facebook och där började det. Av 30 elever kom 13 efter inbjudan via Facebook och mun-mot-mun-metoden. Jättetrevligt! Grilla, sjunga, prata lördagen den 29 maj i en trädgård i Örby.

Jag publicerar inte så många bilder här för jag är osäker på om det är okej med alla, men några frågade jag!





               

Ja...jag hade tänkt bjuda på lite skönsång, men här blev det hellre än bra. Mina kära klasskamrater sjöng säkert jättebra, men de hade inte en chans när jag satt med kamera-mikrofonen så nära mig själv. Jag ber om ursäkt för det, huvet under armen vet ni... eller ett narcisstiskt drag jag inte upptäckt förrän nu :O( Nå, pga mitt eget skrålande törs jag publicera snuttarna utan att vara så noga med att kolla av om jag får! Roligast är att sätta igån alla fyra klippen samtidigt!





Kommentarer
Postat av: NettAnn

Förra v när jag skicka mina dynor till en kille i älvsjö så hämta han ut dom i nåt som hette örby.Är detta alltså i närheten av dej??

kra

2010-05-31 @ 23:59:21
URL: http://tigerliljan.webblogg.se/
Postat av: Guggelutt

Jajamen, det är ca 10 minuter med bil eller en dryg havtimmas promenad till Örby i Älvsjö :O)

2010-06-02 @ 13:10:11
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0