Söndagsmys

Efter frukost åkte Janne och jag iväg till Kvitten för att slänga sten, metall mm som vi röjt undan från tomten och så. Janne fortsatte sen att jobba ute medan jag gick in och tog disk och dammsög och lite sånt. Grannarna kom över på en fika och då tog jag ett snack med C om Grisen. Hon ville väldigt gärna att jag skulle ha honom, som hon sa - Grisen och jag fick en sån connection från början och det är ju så sant. Nu ska jag bara invänta allergiresultaten och kanske låna Grisen en dag under Kristi Flygare för att se hur jag reagerar, Ragnar reagerar och så har jag barnbarn här på Sanda oxå.

När Janne och jag kommit ut igen på tomten och börjat kratta efter fikat kom C tillbaka... men Grisen förstås! Han fick premiärspringa ute, han fick valpsprutan  fredags ... och våran tomt var kul!


                     
      
                         

Och Ragnar inspekterade noga den lilla killen... och vice versa!

 
                         


Kommentarer
Postat av: Snurran

Han (?) är verkligen bedårande söt, hoppas allt funkar! (men inte kan du kalla honom för grisen sedan va...?)

2010-05-09 @ 20:08:26
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Marianne

Jag skulle väl ha läst din blogg innan jag ställde frågor till bilderna. Men han är ljuvligt söt den lilla varelsen. Fina foton som vanligt.

Jag har inte fått in några bilder på evigheter. Det har varit en del här hemma som tagit energi från mig...

2010-05-09 @ 20:19:33
Postat av: Linnea

Åh min lilla gris, då ska jag pussa sönder honom nästa helg! :D Då får du 3 bebisar att ta hand om ;) Är han rumsren?

2010-05-09 @ 20:36:06
URL: http://hardpetersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snurr: OM han(!) blir min, jag inväntar allergisvaren först... och så priset förstås... så har jag ett annat namn. Men jag får inte låta känslorna springa mer iväg med mig än de redan gjort...

Maran: Han ÄR underbar!

Lelle: Han är inte rumsren, han blir 8v på torsdag... och jag har väl 4 bebisar i helgen? Antagligen bara 2 på lördag ;O)

Kram på er alla 3

2010-05-09 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0