Spa-kväll

Jag bröt upp lite tidigare för vår klass-reunion för en av mina döttrar fick en spakväll i 25-årspresent. Båda begivenheterna började kl 16.00 så jag valde att äta med mina klassisar och softa med min familj. Det var Linnéa förstås, Monica, halsyster Sara, plastmamma Eva och halvsyster Bekki... och jag som kom på efterkälken med valpen. Linnéa hade fått håret slingat, fått bada och när jag kom höll Sara på att ge henne manikyr.



Jag fixade en ansiktsmask och tittade på medan Eva gav Linnéa ett fotbad och lite massage.



Det blev en soft kväll med rabarberpaj, ost och snack.

          
              

Linnéa kommer säkert uppdatera sin blogg med lite roliga bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0