Hjuo...

Det värsta med att ha gott om tid är att man inte tar vara på den... eller jag ska väl egentligen uttrycka mg i jag-form och inte anklaga nån annan med ett luddigt "man" för nu pratar jag om mig själv. Bamse var otålig så jag knallade iväg till C och Bamses föräldrar innan kapitlet var klart. Nu får jag bita i det sura äpplet och strunta i både hundkursen ikväll och att plugga med Su imorgon för jag hinner inte helt enkelt. Jag kan inte bli förhörd på nåt jag inte läst! 

                          
                           Bamse och mamma Chloe (som löper, därav trososrna)

Nåväl, timmarna hos C och hundarna var mycket trevlig och jag behövde nog avbrottet väl. När jag kom hem hade Janne vaknat och vi spenderade tid med varandra, att prata nutid och framtidsdrömmar. Vi trivs så himla bra härnere. När vi ätit och han åkt till jobbet kom jag loss och läste klart kapitlet om hans "uppvaknande". Nog är det en fridfull religion, men oj så många plikter och regler!




När huvudet gått i baklås släppte jag boken och satte med med bakstycket till döskalletröjan jag lovat sticka åt mamma som ska ge min ena brorsdotter den i julklapp. Tittade på hur Petra, diLeva, Berghagen, Lill-Babs och Plura framförde Sandelins låtar. Och det var lite märkligt att se min gamla klasskompis i rutan igen. Hon var sångerska i Freestyle och hon ser faktiskt exakt likadan ut idag, hon var på sista återträffen hos Su! Lika vacker och inte en rynka! Sen blev det Heartbreak Hotel innan sängen.


Sov gott 10 timmar inatt. Janne tog ut Bamse när han kom från nattpasset. Nu har jag och smågabbarna ätit frukost och jag ska ta ut Bamse en sväng innan jag ger mig på Buddha igen! Och grannen har haft påhälsning av räven. C och J berättade igår att de matar en räv och att den blivit så tam att den "snackar" med hundarna oh leker med katterna! Det är ballt! Nu var den hos grannen mitt över och den brukar visst vara på vår tomt när vi inte är här. Jag har lagt ut varmkorv till den nu, får vi se om han/hon dyker upp igen.

            

Kommentarer
Postat av: NettAnn

HAR DU GÅTT i samma klass som gigi hamilton??

Postat av: Guggelutt

Nej inte Gigi. Den andra tjejen, Diane!

:O)

2010-11-21 @ 19:09:42
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0