Morgon igen

Försöker lägga av pluggstressen, det blir ju inget ändå. Gårdagen försvann och onekligen får man andra livsperspektiv när nåt händer med ens kära. Jag har kommit en lång väg i mitt tillfrisknande men jag är ännu inte "där", orkar inte alls som förr. Det kanske jag aldrig mer kommer göra, men en del trötthet måste kunna läka bort, värk likaså...

                       

Imorse väckte Monica mig för hon hade försovit sig, hon undrade om jag kunde skjutsa hene till jobbet. Själv kom jag i säng efter midnatt, försökte slappna av vid TV:n och gick sen ut med Bamse, men det gick liksom inte riktigt. Nu blev det extra segt att gå upp efter mindre än 6 timmars sömn, men det gick det med! Gick ut med Bamse när jag kom hem, försökte sen lägga mig bredvid Janne som komit hem efter sitt nattpass, men Bamse skällde i övervåningen så jag får göra ett nytt försök att sova ikväll. Ska ringa mamma om en stund och se om pappa får komma hem idag, men ska mata djuren och plocka ur diskmaskinen först, sen kanske jag broderar en stund. Orkar inte plugga just nu men jag ska försöka gå på lektion ikväll. Litteratur kan jag läsa i efterhand och det finns alltd möjlighet till omtentor, men föreläsningar är svårt att ta igen och båda kurserna vi har nu är jätteintressanta!

                    
                     Strumptjuven Bamse

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fin bild på Monica ;-)

2010-11-02 @ 09:51:58
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: Gunilla

...hon är sig lik i alla väder <3

2010-11-02 @ 21:33:45
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0