Plugg på *Sanda

...och lite annat:


Bamse är inte lika förtjust i sushi som jag... men just denna var
extremt äcklig
!

                             
                               Skönt att ha intelligent plugg-sällskap!


... och avspänt. Livet har andra dimensioner än prestationer!


...en diskussionspartner med smarta svar!

                  

Det har blivit väldigt fint på tomten, bonden Janne har varit här och fixat... och nu, efter att ha stickat så långt jag kunnat på Änglas pippi-tröja (glömde ena armen och garnfärgerna hemma så jag kan inte ge Pippi konturer) samt stickat klart Bekkis halsduk.... så är det läggdax! Ragnar har trillat ner från sin pinne en gång och Bamse ger skall lite nu och då så jag tror TV:n  (som jag inte tittar på) och ljuset stör mina grabbar...

Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0