Rantaruntinen lite till :O)

Hann ut med Bamse innan snöstormen kom och det var tur för sen villa han inte ut nåt nämnvärt i blåsten och slasket förrän till kvällen när det lugnat ner sig. Jag fick sätta mig i lugn och ro och kunde äntligen börja plugga på Hinduismen. Det kändes skönt att komma igång! Två veckor kvar till tenta!

Sen tog ut Bamse en kortis men han vände nästan i dörren, jag bilen till Älvsjö i modden och parkerade, tog pendeln till stan och terapin, pendeln tillbaka, Monica hörde av sig så jag åkte till Mc och åt middag innan jag åkte till Willys och handlade och hämtade upp henne vid pendeln. Hem och baka pajer, mandarin till knyppelkursen och hallon/blåbär till "barnen"... sen packa ihop och åka till knyppelkursen. Jättekul som vanligt! Och min knyppellärare FICK ena spöket prytt med nålar i huvet! jag tycker det ser ut som spöken, så det så :S

            

När jag kom hem från kursen hade Tim och Bekki byggt en snölykta och tänt ljus i den. Själv tog jag en långpromenad med Bamse för det hade slutat blåsa och snön var regnblandad och temperaturen hade gått upp lite. Bamse gick gärna långa rundan nu.



Nu är det sängtajm och det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0