Så blev onsdagen

Nope, huvet är inte riktigt med ännu. Bläddrade igenom kurslitteraturen och gjorde sen upp en plan. Ska koncentrera de närmaste veckorna på hinduismen och buddhismen inför tentan den 23:e, sen tar jag itu med religionsbeteendevetenskapen, fixar inte att läsa litteraturen parallellt just nu, växla mellan de båda ämnena och de båda språken. Bättre då att fixa tentan så jag får klar den, poängen räknas inte förrän man klarat båda delarna, dvs judendom-islam är klara men jag får inte de poängen förrän asiens religioner är klara eftersom det är en kurs, om än i två delar. Sen får jag koncentrera mig på hemtentan i beteendevetenskapen under julen. Men en sak i taget...

Unnade mig att brodera lite innan jag tog ut Bamse och åkte till skolan. Seminarium idag om makt, urspännande!

Monica mötte mig vid t-banan med Bamse och vi gick tillsammans hem. Jens kom förbi och det var riktigt roligt att träffa min skitiga, skäggiga son. Han jobbar visst häcken av sig! Men han försöker ordna en liten sammankomst för de närmaste den 29:e och jag hoppas många kommer. Vi ska köra ett gocart-heat! Det kan bli riktigt skoj och jag hoppas han får ihop det!

Sen blev det TV, stickning, Bamsenad och broderi.


Igår.............                                                   och lite mer ansiktsfärg idag :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0