Skyview PÅ Globen

Efter Bamsenader och morgonsysslor hämtade vi upp våra vänner från Örebro som bott över på hotell i Stureby. Vi åkte till Globen och köpte biljetter till Skyview!


                                 

Nåt Globen med Skyviews-gosedjur :D

                                   


                                
                                 Nedstigning till startplattan...


... och en knäböjande befolkning under.... Avatara?

 
                            
                              

                             

                                  


                      

Vi avslutade dagen på Klubbensborgs café Uddvillan!


                 

                               

Ikväll har jag varit på hundkurs plus Bella med familj kom hit och firade Fars Dag. Janne gjorde kycklinggryta i sötsur sås medan jag gick en lång prommis med Bamse. Bamse var riktigt duktig idag och att ta med varmkorv istället för annat hårt godis var en lyckträff. Nu ska jag ta en sen kvällsrunda med honom och krypa i koj. Den arbetande delen av familjen sover redan och de övriga tittar på TV.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tack för 2 toppendagar!! Ett underbart avbrott från vardagen. Och jag är verkligen vindögd på fotot där vi är alla tre...hm. Och det ska vara det ögat som jag opererade för skelning för 28 år sedan. Dax att göra om det igen eller lämna in det för reklamation.. Vilka fantastiska bilder du tog!

2010-11-14 @ 23:03:25
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0