- 0,2 kg

                                     
 
Lika förvånad som förra veckan. Här har mumsats på godis och allt möjligt sött och fettigt... men det är klart, Bamsepromenadera tullar jag inte på. F.n orkar jag bara inte vara duktig med kosten. Jag vet att det är dumt men jag tröstäter, det bara är så! Förhoppningsvis har jag några år på mig att ta nya tag... men å andra sidan, fortsätter jag i den här takten har jag inom ett par år ändå gått ner till en mer normal vikt! Att promenera ger värk i kroppen men kraft i själen, Bamse och jag är ändå ute minst 2 timmar varje dag, oftast runt 3 timmar sammanlagt, utspritt på fem promenader, vanligtvis på 40-45 minuter vardera men ibland måste jag ta korta rundan på 15-20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0