Makeover

Började dagen med att köra Monica till jobbet, Bamse hängde med i bilen och vi tog morgonpromenaden i anslutning till skjutsen. Försökte lägga mig en stund när jag kom hem, men det gick inte. Tittade igenom predikan igen, som vanligt känns det som det är för dåligt, för ogenomtänkt, för lite... inget positivt iaf. Micrade nudlar och tog ut Bamse igen. Klockan 13.00 var det frissadax, en liten makeover!



Vet inte om det blev en förbättring, men det blev en förändring iaf och jag känner mig lite fräschare med nya slingor, klippta toppar och upphottade ögonbryn. Får rufsa till mig lite och sminka mig imorgon så...

Hem och laga mat och nu har jag varit ute en lång sväng med Bamse. Stod stilla i mörkret i skogen och lyssnade till helgmålsringningen från kyrkorna i Huddinge och Stuvsta, det var riktigt mäktigt!

Ungarna här hemma håller på att pyssla lite. Även huset får en makeover ... Det ska bli nån sorts fest här imorgon :P ... och jag är bjuden :O)


                                    

Kommentarer
Postat av: NettAnn

Jättefin du blev efter din makeover!!!

Ser yngre ut med tycker jag!



Är det mr or mrs pumpkinhead :)) på bild?

happy halloween!

2010-10-31 @ 00:45:56
URL: http://tigerliljan.webblogg.se/
Postat av: Marianne

Bamse såg ut att tycka om pumpan...har ni något kvar av den? Du blev jättefin Gunilla!!

2010-10-31 @ 06:44:52
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

finfint <3

2010-10-31 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0