Snö...?

Jorå, här har det visst fallit sen småtimmarna. Vackert, javisst! Så kan man välja att se det på två sätt:

1. Åh, vad roligt! Vad alla barn ska bli glada! Vad vackert det är! ...osv...

2. WTF!?! Jag som planterade höstväxter igår och inte hunnit köpa nya vinterskor till barnen!!! Och sommardäcken, var i hela friden gjorde jag av dem i våras???


Igår eftermiddag :O)                                              Idag på morgonen :O(


Igår eftermiddag :O)                                              Idag på morgonen :O(

             
              Ljungen blev väl lite fint pudrad...

Jaja.. jag är positiv :O) Janne vet var mina vinterdäck är och jag valde att ringa återbud till terapin idag. Det får räcka med dogwalksen idag, i övrigt ska jag kura inne och kurera förkylningen. Prydnadskålen har jag borstat av lite och nu ska jag skriva blogg om Bamses första möte med snön :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0