Dax för avfärd!

Lika jobbigt varje gång, jag vill inte härifrån (Sanda)! Men nu har jag gått en 45-minutare med Bamse som under ingan omständigheter tänkte gå ut i mörkret igår. Han gömde sig under sängen och soffan och tillslut gav jag upp. Vi gick in till grannen med tomatsoppa och fick kantareller igårkväll, där lekte han som bara den med Kasper och sen räckte det väl, vi kom in vid 20.00 och sen var han i princip osynlig.



Virkade en liten stund med låg i sängen i 22.00 efter det misslyckade rastningsförsöket. Gick upp 07.00 imorse och håller som bäst på att göra mig klar för avfärd. Hoppas kunna komma ner på fredag igen för att göra klart instuderingsfrågorna inför sals-tentan på måndag, sen kan det bli några extra dagar härnere den veckan eftersom vi har hemtenta i "världsreligionerna" och därav inga lektioner :O)

Nej, om en timme måste jag vara på väg! Bara att sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Ia

Kör försiktigt!!

2010-09-28 @ 09:05:37
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0