Kvällen rullar på

Bekki har vait på promenad i evigheter. jag har varit en längre sväng med Bamse och träffat den mest otroligt söta lilla Chineese Crested-valpen. Det blir en speciell värld med hund, precis som när man hade småbarn, man träffar så många likasinnade... Sen höll jag på att skratta på mig när vi var nästan hemma och Bamse fick syn på en hare och gav sig av så snabbt att jag tappade kopplet... och när koppeldosan (flexikoppel) kom farande efter Bamse gjorde han vad han kunde för att slippa bli jagad av den, det såg för festligt ut.

Janne har ringt från Frankrike, han hade ont i röven efter 37 mil på Dukatins bönpall.... ah, jag tycker inte synd om honom, de hade visst varit ända ner till St Tropez... Han kan ha lite ont i röven, tycker jag ;O)

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0