Suck...

... ingen idé att ens tänka. När jag packade in i bilen stack ryggen. Bara att försiktigt vika ner sig i sätet, sätta på stolvärmaren och köra. Inte värsta sortens ryggskott, men kännbart ändå. Linkade in med grejorna hemma, gick ut en sväng med Bamse med ryggen inlindad i en tröja. Nu har jag tagit dubbel dos alvedon och har legat i soffan en stund. Pyttipanna på spisen, ska ta en kortare runda med Bamse innan jag tar mig in till skolan... Blir mer och mer säker på att det är en förkylning som satt sig i trakten av örat, det förklarar isåfall oxå varför ryggen pajade nu, ni vet, den där sortens förkylningar som inte bryter ut utan sätter sig som värk i leder och annat. Än har jag inte gett upp.... inte än, det har ju bara börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0