Tisdagskväll

Så är man hemma igen. Hunnit med två Bamserastningar, terapi och 2,5 timme islam. Det är på upploppet nu, seminarium imorgon och på torsdag, salskrivning på måndag och hemtenta delas ut på tisdag. Nu har jag kollat mail och ska krypa i säng... Janne jobbar med min bil, gosehjärtat! Kamremmen jävlas tydligen!

Idag när jag åkte hem från skolan satt en tjej med fjädrar i håret och tittade på mig. När vi var nästan hemma frågade hon om jag visste vem som sjöng "snälla snälla"... och det visste jag. Sen började hon prata som bara den om sin karl som hon slängt ut... och pupillerna var jättestora (mörkret???) Jag blev kvar utanför T-banan med henne en stund och hon ville ha mitt telenr, men jag tog hennes istället... "Jag ringer dig" känns som en sliten fras, men när den kommer från mig? Adresserat till en mycket yngre tjej? Ja, vi får se...

Alla ungar är hemma, ska stänga lite dörrar så jag kommer till ro!

                   

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det var nog inte bara mörkret som gjorde hennes pupiller stora är jag rädd...klokt av dig att inte ge henne ditt telefonnummer. Kram på dig <3

2010-09-28 @ 23:31:45
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: NettAnn

fjädrar i håret ,pratsjuk med en främling o stora pupiller tyder dessvärre på något annat....

2010-09-29 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0