Yyyrrrr

Usch och usch att yrseln skulle komma tillbaka. Det trycker på vänster sida om huvudet, det surrar i vänsterörat och jag ser suddigt på vänsterögat... sticker i hårbotten och emellanåt hugger det i bröstet oxå. Jag tror åkomman kallas ångest... Vad ska jag göra? Känner mig lite desperat. Men det ger sig väl under dagen hoppas jag. Absolut har det med att göra att jag börjar plugga imorgon. Lyssnade med ett halvt öra på partidebatten igår, Reinfeldt... Vad ska man säga? Tack Reinfeldt att din sjukförsäkringspolitik gjorde mig så frisk att jag kunde börja plugga!? Jag hoppas ju att det här kommer att gå bra nu och det är ju nånting jag vill, men kanske när jag varit färdigrehabiliterad. Yrseln är väl antngen ett tecken på nån hjärntumör eller kanske troligare: stress! Men att må som jag gör nu är definitivt inte rehabiliterande! Sitter och tittar ut på en fantastisk höstdag, har varit ut en sväng med Bamse och jag + mina killar har fått frukost.

                    

Känner mig sviken av systemen, sviken av min kropp. Men vad ska man göra? Ska lägga mig i soffan en stund och gosa med Bamse, sen försöka ta en dusch och gå över till grannarna. Tänkte hälsa på Nisse kattunge och så skulle jag hjälpa Cl att klippa klorna på Hugo, Bamses pappa.



Hmm, hmm hmm... undrar om trycket i huvet är en begynnande förkylning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0