1 april

Dagen tänker jag radera ur minnet. En väninna fick åka in på sjukhus och jag har inte hört av henne sen dess. Aprilskämt är inte min grej och efter terapin var mitt huvud ännu mer tungt och ögonen grusiga - Vi tangerar mitt behov att vara god och viljan att vara omtyckt och hur misslyckat det kan bli. Ifrågasättandena rubbar min världsbild, men jag vet att jag går igenom livet med ett alldeles för naivt perspektiv... och undrar om det är så fel egentligen?

Efter terapin hämtade Janne mig från pendeln. Jag hade packat, vi skulle handla och premiäråka till landet. Försökte börja med hemtentan när vi fått upp lite värme, men Bamse var orolig och for runt och skällde. Gav upp och gick ut med honom. Janne hämtade vatten hos grannen för både vatten och avlopp har frusit, det är därför vi inte varit här i vinter.



Lekte lite med maten :O) Försökte först göra en kortlek - ruter, hjärter, spader... med det stupade defiitivt på klöver - så det blev lite annat. Lite kul måste man ha! 


                           

Det är utedasset som gäller, tur att det står kvar! Lite öde i kalhygget längst bort på tomten, men det blir fint sen! I sommar får vi fixa upp våran räddare i nöden!!! Bamse får vi blaska av i kallvatten... men det är ljuvligt att vara här!

Såg brorsan på TV-reklamen. Får inte in videon här av nån anledning... men det är bara att klicka på texten/länken så.

Nu måste jag jobba med hemtentan. Har redan missat en hel dag av fyra!  Fullt ös gäller! Jag måste lära mig leva mitt eget liv!

Kommentarer
Postat av: Snurran

vem av alla är brorsan då, han med huvudrollen eller någon av de andra?

2011-04-02 @ 15:17:24
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Sorry! Brorsan är han i början, han som inte får på sig matchtröjan ;O)

2011-04-02 @ 16:27:59
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0