Igår akuten, idag veterinären

                                  
 
Ja, lilla Bamse.... Ett par gånger under semestern har han haft underliga skakningar... påminner lite om Parkison, senast igårkväll och så imorse igen, så jag ringde veterinären och fick en tid nu i eftermiddags. Blodprover både på längden och tvären... får svar nästa vecka. 3500 spänn! Det kan vara nån fästingburen historia, det kan oxå vara nåt allvarligare... i värsta fall blir han inlagd för neurologisk undersökning. Min j*a fot skiter jag i, men det får inte vara nåt farligt med min hund! Nu ska vi inte måla f*n på väggen utan försöka göra det bästa av helgen. Min fot är lite bättre idag, jag försöker skutta på med mina kryckor och använda fossingen försiktigt. Svullnaden har inte gått ner och den är ff blå, men jag känner mig inte lika stel av svullnaden som igår.


                         

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars Bamse och stackars matte. KRAM och PPN

2011-08-12 @ 19:11:44
Postat av: Snurran

nää, vad ni råkar ut, stackare :-( Hoppas att det "bara" är - typ - Borrelia eller liknande styrkekramar!

2011-08-12 @ 20:30:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0