EFIT (Ett Foto I Timmen)


25 februari! Tänkt göra EFIT ett tag nu, det var ett år sen ungefär... Igår kom jag ihåg det från morgonen ... men dagen blev inte så rolig som jag trott. Men men, här kommer den iallafall när jag nu var så duktig och kom ihåg att fota varje timme, nästan på slaget varje gång!


Klockan är 7, tankarna snurrar.


Bamse ger skall


Kl 9: Vi träffar Bamses kroppsligt minsta kärlek, affenpinchern Rami.


Kl 10: Frukost till djuren. Ragnar får som vanligt en smakbit i förväg.


Kl 11: Skriver blogg


Kl 12: Mittpådagennaden


Kl 13: Väntrummet hos terapeuten


Kl 14: Hemväg, Södra station


Kl 15: Jag pallade inga djupsinnigheter i pluggområdet efter dagens alla tankar så det blev inspelat avsnitt av Morden i Midsomer och så gjorde jag tofsen till Thyras mössa


Kl 16: Fortsatte med Änglas mössa


Kl 17: I skogen med Bamse


Kl 18: Nutrilett och sparris till middag



Klockan 19: somnade med huvudet i Jannes knä vid TV:n


Kl 20: Gav mig på att virka filt en liten stund


Klockan 21: Sov gott i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0