Eländet vände...

Igår blev verkligen en sån där skitdag. Jag hade ont som bara den, Bekki var på dåligt humör och spetsen "udd och stad" som jag börjat med till arbetsprovet blev skitkass, det går inte att få den jämn och snygg helt enkelt!!! Hur åtgärdar man det då? Jo, jag gick ut med Bamse utan att be om hjälp igen, ställde in den planerade övningskörningen med hänvisning till smärtan och satte mig med indianbroderiet och tittade på inspelade program på boxen! Åt ost och kex till lunch!



När Janne kom hem efter att ha mekat hjullager hela dagen, ställde han sig i duschen, jag tog ut Bamse igen, sen åkte vi till Heron City för att gå på bio. Vi har aldrig varit med om så mycket folk!!! Parkeringarna var överfulla på sina ställen och food quarten stod folk och åt i brist på sittplatser... Så vi gick på Pizza Hut och åkte hem igen och såg "Den Gröna Milen" som jag spelat in på boxen. Eter midnatt tog vi ut Bamse tillsammans och nu tog jag en krycka med, det gick mycket enklare att gå! Jag får nog göra så några dagar nu... på tisdag är det UL!

Bamse väckte oss halv tio och nu är Janne ute och går med honom. Jag ska väl upp och duscha och göra mig klar. Idag blir våran nästminsta TJUGO ÅR!


Kommentarer
Postat av: NettAnn

Ja tänk så stora dom är!Min största fyllde 20 år den 31 januari och till sommaren fyller den lilla 6 år och ska börja skolan till hösten!

kram

2011-02-06 @ 18:11:06
URL: http://tigerliljan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0