Jag är en smygare!

Det sa min kära vän Marcella idag. Smygare? Jag? Men okej då... jag fyller 27 år ... IGEN! Och eftersom jag fyller 27 år i år oxå så tänker jag inte fira det i år heller. Sen är det väldigt väldigt roligt att en del firar mig ändå! Jag har fått massa grattis på Facebook och mina föräldrar kom med en fantastisk present i söndags som jag öppnade imorse:



Denna present tänkte jag casha in efter tentorna i månadsskiftet mars/april. Då åker jag till Gräddö i fantastiska Roslagen och hoppas få en heldag med mina föräldrar som bonus! Möta våren med ett fräsch ungdomligt face som matchar mina unga år :O)

                              

I övrigt så har min käre make följt med mig och kryckan ut med hunden. Trevligt värre att ha sällskap på morgonpromenaden. Bekki har kramats men Bamse har roat sig med att fullt ut visa sin svartsjuka gentemot Ragnar... som vanligt fast lite värre.


MIN mamma! MIN axel! ... säger Bamse

Men jag ger mig inte. De SKA bli kompisar... eller iaf sluta med sina svartsjukefasoner mot varandra. Lite kul är det ändå för de har så många festliga hyss för sig. Och så är det mycket mer lätthanterligt med en svartsjuk minihund och en svartsjuk mellangoja än annan svartsjuka, för dessa båda morsgrisar kan jag lyfta iväg i varsitt hörn :O) Och lite sött är det, tycker jag!

                                    

Nu ska jag plugga lite i mitt ny-röjda rum :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0