Jorå!

Det blev lite läst! Hann med 12-profeterna t.ex. Funderar på att släppa läsningen i GT-kursen och göra interpretationen och recensionen innan jag börjar tenta-plugga istället. Satsa på att snabb-läsa böckerna i Kyrka och Samhälle-kursen för att ha koll till hemtentan och sen bara vara koncentrerad på salstentan i slutet av mars. Vi ska göra en fältstudie i Kyrka och Samhälle-kursen oxå som ska redovisas både muntligt och skriftligt ... och det ska oxå förberedas. Jag och en klasskompis ska göra fältstudien 6 mars och då bör vi ha pratat ihop oss och bestämt upplägg. Det är så många små delar i examinationerna så jag tappar fokus. Men ämnena är så superspännande!

                         
                          Mitt pluggsällskap i sällskap av en vit råtta!
               

Precis när jag skulle till att åka kom detta sms:

          

Helt otroligt! Det tog ett drygt dygn att få passet klart! Och det är alltså en normal handläggningstid! Inom en vecka sa polisen, det tog nästan på timmen ett dygn! Ska hämta det imorgon.

Nu ska jag ut på Bamsenad och krypa i koj. Jag är så fruktansvärt trött....

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det var snabbt! :-)

2011-02-22 @ 22:06:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Ja, helt otroligt! Jag trodde inte det var sant utan fick räkna dagarna ... dagen ... en extra gång!

2011-02-23 @ 21:34:42
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0