Mindre ruttet...

Grinat ut hos terapauten. Värmde köttbullar och läste ut Gardell när jag kom hem. Gick ut i över en timme med Bamse. Varierade omgivningarna och började i skogen, fortsatte ut på gatorna i Stuvsta, gångvägarna hem. Han är så duktig att gå fot när vi går på vägarna i Stuvsta. Det är jätteroligt när man väl jobbar lite med vardagsnyttig träning, han är otroligt lättlärd!

                              

Kvällen har jag tillbringat vid källar-TV:n med Pippitröjan. Orkar inte vara social. Ångesten har släppt sitt grepp och jag är bara oändligt trött. Konstigt att jag inte fått tag på Janne sen han åkte igår, han varken svarar på telefon eller sms och han brukar höra av sig på nåt sätt och säga gonatt. Nåja, det finns nog en naturlig förklaring. Ska sticka en liten stund till och sen ta ut Bamse en liten sväng...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj vilka fina pippitröjor. Var får man tag i mönster till dessa?

2012-08-30 @ 01:23:37
Postat av: Lene

Oj!!! Kan du berätta, var har du hittat Pippi-mönsteret???

2013-07-30 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0