Söndag i G-berg

Idag har vi varit på pannkaksfest i Gustavsberg. Bella och Rickard stekte pannkakor ochplättar i långa banor.

       
                          
                           
                            Diesel håller koll!

Sen fortsatte vi ut till Ingarö med Bella, Rickard och Justin på husvisning. Det var kul att se lite vad som finns på marknaden. Janne och jag är ju oxå så sugna på att flytta nu så ....


                              

Just det här blir nog inget, men det var kul att se iallafall. Inspirerande :O). Sen åkte vi tillbaka till dom och fikade och pratade om hus, flytt och renoveringar.

Vi kom hem vid 6-tiden och fixade tacos. Fick jättesött mms på Simon som fått sin blå Pippi-tröja:

                  

Sen har Janne hjälpt mig att hitta hotell och flyg till Paris så det blir lite annorlunda mot hur det såg ut igår. Monica och jag åkte till Rom när hon fyllde 25 år, men det funkade inte för Linnéa att åka till Paris förra året när hon fyllde 25 så vi åker nu snart istället. Det ska bli underbart!


Colosseum, mars 2009

                                  
                                   På Petruskyrkans tak, mars 2009 

Nu ska jag sticka några varv innan det är Bamsedax :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0